هلیاهلیا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره

پرنسس هلیا

یک سالگی هلیا خانم

1393/10/5 0:17
نویسنده : مامانی
813 بازدید
اشتراک گذاری

آری امروز است

همان روزی که وعده داشتیم

روزی که قرار بود بیایی و همه داشته ها و نداشته هایم شوی

روزی که آمدی و زندگی را معنا بخشیدی

زاد روزت مبارک گلِ ِ قشنگ ِ زندگی ِ من

1 سال گذشت از روزی که مادر شدم

از روزی که تو مادرم کردی

"تولدت مبارک دختر گلم"

 عزیزم تولد یک سالگیت مبارک دیشب یه تولد کوچیک سه نفره گرفتیم و خودم کیک و ژله درست کردم و چون تولد تو و بابایی امروز بود سوپرایزتون کردم اما تولد اصلیت رو انشالا هفته آینده می گیریم.

صبح هم به بهداشت رفتیم و واکسن یک سالگیت رو زدی و خدا رو شکر زیاد اذیت نشدی. وزنت هم 11200 و قدت 76 و دور سر 46/5 بود.

عزیزم یه مدت بود که چند قدم راه میرفتی اما کامل تعادل نداشتی بالاخره دیشب همزمان با تولدت خودت یاد گرفتی که بدون کمک بایستی و کلی راه رفتی و ذوق کردی. هشتمین دندونت هم جوانه زد.

کلمه هایی که میگی : بابا سعید، مامان ، زینب ، دایی ، آب ، بده ، شیر ، دردر ، بای بای ، تاتی و...

کارهایی که انجام میدی: گوش و چشم و شکمت را میشناسی ، سرسری میکنی ، سینه میزنی ، با آهنگ میرقصی ، بای بای میکنی ، با گوشی آقاجون آهنگ عوض می کنی ، با گوشی من کلیپ ها رو عوض میکنی ، لی لی حوضک میکنی ، می پری و...

به زودی با عکس های تولدت میایم.....

 

 

 

 

عکس های جامانده از 9 ماهگی تا یک سالگی:

 

 

 

اولین محرم هلیا خانم:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

دایی
5 دی 93 11:13
خوب بود
مادرجوووووون
5 دی 93 12:13
هلیای عزیزم تولدت مبارک. روز به روز خوشگل تر و نازتر میشی عزیزم. خیلی دوست دارم.
خاله
5 دی 93 16:58
تولدت مبارکه خانوم کوچولووووووو
خاله فاطمه
5 دی 93 17:07
تولد تولد تولدت مبارک.... ایشالا تولد 120سالگیت
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پرنسس هلیا می باشد