هلیاهلیا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

پرنسس هلیا

یک ماهگی هلیا کوچولو

1392/11/10 21:01
نویسنده : مامانی
688 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پرنسس کوچولوی من قلب

یک ماهگیت مبارک عزیزم بغل هلیا کوچولوی ما یک ماهه شد هوراااااااااااااااا هورا

چی بگم از این مدت که با همه خوبیها و سختیهاش گذشت این مدت اصلا به من فرصت ندادی که بیامو وبلاگتو به روز کنم  صبح تا شب سرگرم تو هستم. چند روز پیش برای چکاپ یک ماهگیت برده بودیمت  بهداشت وزنت شده بود 4430 و قدت 55 و دور سرت هم 37/5 که فکر می کنم رشدت خیلی خوب بوده قلب ما شا ا...

خب کارهای یک ماهگیت :

عزیزم دیگه تقریبا منو میشناسی و وقتی من رو از دور میبینی دست و پاهاتو تکون میدی که بیام بغلت کنم ، وقتی چیزای رنگی جلو چشمات میگیریم سرت رو باهاش می چرخونی ، آغا و  اغون رو میگی، به صداهای بلند فورا عکس العمل نشون میدی و دو تا دستات میره تو هوا ، موهاتم کم کم داره میریزه و داری کچل میشینیشخند

http://sheklakveblag.blogfa.com/ پريسا دنياي شكلك ها

اینم چند تا عکس از یک ماهگیت :

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

شادی
13 بهمن 92 9:11
خوشگلم چه چشمای نازی داری ماشالااااااااا 1 ماهگیت مبارک عزیزم
خاله
15 بهمن 92 14:28
رنگ سفید خیلی بهت میاد عکسای حوله ایت خیلی ناز شدی
خاله فاطمه
16 بهمن 92 18:48
سلام هلیا جون یک ماهگیت مبارک
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پرنسس هلیا می باشد