هلیاهلیا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

پرنسس هلیا

سیسمونی

1392/8/3 13:39
نویسنده : مامانی
1,292 بازدید
اشتراک گذاری

دختر عزیزم 24 هفته گذشت و ما جمعه 22/6/92 مراسم جشن سیسمونی رو برگزار کردیم و همه چی خوب و عالی بود مادر جون و آقاجون هم حسابی برای آماده کردن وسایل و تدارک مراسم به زحمت افتادند که خیلی ازشون تشکر میکنم.

اینم از هدیه مادرجون و آقاجون به دختر عزیزم

baby42.gif 

هدیه مامان و بابا به من

عزیزم  نمای کلی اتاقتهورا

 

بقیه عکس ها در ادامه مطلب

اینم از تخت و کمد که بابایی برات زحمتش رو کشیده

9.gif

عکس گهواره و وسایلای خوشگلته که مادرجون زحمت کشیده خریده.

 

ست کالسکه و ...

اینم از ساک حمل دخترم

اینم لوستر اتاقتbebe32.gif

کمد لباسای دخملمخیال باطل

 

 

عزیزم این مینی واشر خوشگلیه که بابایی برات خریده تا لباسای خوشگل و کوچولوتو توش بشوریم

اینم از سری حوله حمام دخترمsinging in shower emoticon

اینام عکس بقیه وسایلات

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

خاله
27 شهریور 92 11:48
چه سیسمونی قشنگی مبارک پرنسست باشه....
مامان زهرا کوچولو
27 شهریور 92 14:56
سلام خانومی من هنوز اسم شما رو نمی دونم لطفا در مطلب بعدی خودتون رو معرفی کنید . جشن سیسمونی هم مبارک باشه انشااله جشن اولین دندون و تولدو................



سلام زینب جون حالا دیگه دختر خالت هم نمیشناسی...
مامان پسر تپلی...سمیرا....
28 شهریور 92 11:27
وایییییی عزیز دلم چه سیسمونی خوشکلی داری ایشا...بسلامتی ازشون استفاده کنی خشکلم .....
به به چه مامان بابای مهربونی داری
عسیسم ایشا...عروسیت گلکم

کجایی یه مدتت نیستی نمیایی نت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بخدا دیشب هم تو فکرت بودم
با اجازه لینکت کردم


مامان خانوم
28 شهریور 92 11:52
وبلاگ قشنگی دارید بیاید تبادل لینک
ماما ن آجی
28 شهریور 92 14:28
مبارک مبارک .دختر ناز مامانی مبارکت باشه
گلی
31 شهریور 92 20:14
مبارک باشه عزیزم. انشاا... به سلامتی ازشون استفاده کنه
فاطمه
4 مهر 92 13:14
حوصلمون سر رفت مطلب جدید بذار
آدرینا
9 مهر 92 18:26
وای چع سیسمونی خوشگلی پس خود نی نی کجاست؟


مرسی آدرینا جون. هنوز دنیا نیومده.............
uiii
12 آذر 92 17:39
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به پرنسس هلیا می باشد